2012. szeptember 16., vasárnap

Spontánbukur, terápiáspetya, margaretájlend

köhömm, ezerbocs, nagyon régen írtam ide. Ennek nagyjából annyi az oka, hogy nem is igazán fotóztam, és akkor ugye miről is írjak, hiszen ez egy fotósblog. Illetve fotóztam, de egy téma körül forog a képezőm hónapok óta, és az nem más, mint az örökbefogadott kutyusom, Petya. Vele kapcsolatban viszont eléggé elfogult vagyok, nagyjából minden kép jó róla (számomra). Bár én őt is művészi szemmel képezem, de ha most ide is feltölteném a többszáz kutyás képet, hamar elpártolnátok tőlem, úgyhogy inkább megtartom ezt a vizuális élményt magamnak és a barátaimnak. Ezt a blogot remélhetőleg vadidegen emberek is olvassák és rajonganak érte, legalábbis van egy ilyen illúzióm :)
A hétvégén is Petyát fotóztam, de ő most csak statiszta volt, a főtémám egy nagyon "bájos" lány volt. A bájos szót csak azért tettem idézőjelbe, mert tőle idéztem a kifejezést, amúgy szerintem tényleg bájos :)
Először is bemutatom nektek Petyát (aki még nem látta volna mindenhol):


Petya itt a jobboldali kétlábon álló egyed :), a bal oldali pedig a bájos modell, kicsit félénk volt, de előcsalogattam a bokorból. Úgy indultunk neki, hogy csinálunk egy klassz profilképet, de aztán nagyon sok jó kép született, amit még mindig nem tudok elhinni, és most a bőség zavarával kell szembenéznem. Még soha nem történt ilyen velem, hogy ekkora százalékban sikeresek legyenek az exponálásaim. A sigmaojjektív továbbra is viszi a pálmát, nem tudok betelni vele, a modell szuperfotogénnek bizonyult, én meg ennyire jó vagyok :)
És hozzá kell tennem, hogy teljesen retusálásmentes képek ezek, nem is mondok semmitöbbet, csak hogy szép. Ímhol a bizonyítékok:

 
 

  

  


És most újra egy kicsit feltámadt bennem az érzés, hogy mégiscsak van nekem közöm a portréfotózáshoz, és nem szabad elkótyavetyélnem ezt a bennem lapuló tehetséget. Úgyhogy ha kedvet kaptatok, keressetek meg, csináljunk profilképnek valót, egyelőre még ingyen van :D
Aki nagyon retteg mindenféle képezőktől, annak pedig Petya felajánlja, hogy oldja a feszkót :), és ugye amelyik képen ő rajta van, az már rossz nem lehet ;)





1 megjegyzés:

Mangu írta...

Tényleg jók a képeid. És Petya egy szuperlatívusz! :-)

Megjegyzés küldése

 

Képtelen leképek Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger