2010. október 15., péntek

Piszokállatka


A tegnapi buli után nem igazán sikerült kipihenni magam még délutánra sem :). De végül összeszedtem magam, mert sütött a nap, és szép idő volt kint, így útra keltem, és kimentem kicsit a Tisza partra regenerálódni. Vannak arrafelé tölgyfák, és a földre lehullott kis makkokat próbáltam megmakrózni (nem mikrózni). Az egyik mellett volt egy kis barna piszok is, amit épp el akartam pöckölni, hogy ne lógjon a képbe, de a keresőben figyelve arra eszméltem, hogy hirtelen megmozdult ez a kis piszok, és két óriási csápja van, istenuem, ez ééééél. Úgy felugrottam, mintha egy grizlimedvét láttam volna :), de aztán örültem is, hogy élőlényt találtam fotóalanyomnak. Csak ezt ő is megérezte ám, és rögtön elkezdett fel-alá mászkálni, és egy szál pókháló alatt limbó hintózott, nehogymá nekem olyan könnyű legyen. Így nagyjából egy normális képet sem sikerült csinálnom róla :).
A parton sétálgatva találtam egy borosdugót is, ezt is dokumentáltam. Ezt isszák itt a szegedi fiatalok :).
A vízen meg parkírozott egy annyira édes kis csónak vagy hajó, hogy én majdnem beugrottam, és megszöktettem. Egyszerűen gyönyörűséges, nagyon tetszik, mintha egy külön is bolygó lenne. Mint fotó, nem egy nagy szám, de csak lekattintottam már, ha ott vagyok, mert ezt látnotok kell :).
Lement a nap, és ugye az számomra és a makróobjektívem számára azt jelenti, hogy húzzak haza, így hazamentem. De még itthon is fürkésztem a lakást, hogy mit tudnék még leképezni. Bogaraim nincsenek, úgyhogy azt itthon nem lehet. Viszont kitaláltam, hogy csinálok egy kis uborkasalátát. Nem a fényképező miatt, hanem mert azt akartam enni. Zsülienre szoktam vágni, mert nincs normális uborkareszelőm (de ez most nem főzős blog, mer az az Emm főz: http://emmm-blog.blogspot.com/, és azt nem én írom, de olvassátok, mer nagyon jó), hú de hosszú volt ez a zárójel :), és ez a zsülinenre vágott ubi nagyon jól néz ki, úgyhogy megvilágítottam egy kislámpával, és leképeztem, de kevés volt a fény (még így is), úgyhogy ez sem sikerült túl jól, viszont érdekes ebben a nagyításban.





0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Képtelen leképek Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger