2011. október 2., vasárnap

A sirályé nem leszek, nem leszek...

Imádom ezt a szeptembert, meg az októbert is. (Emiatt a kijelentésem miatt lehet, hogy holnaptól meg majd esik a hó). Valami meseszép időjárás van errefelé. Nem bírok elszakadni mostanában a Tisza parttól. A madarak sem nagyon, több tucat sirály és kacsa fürdőzik és napozik a parton, és most elindultam, hogy én bizony levadászom őket. Gondosan felfegyverkeztem, hű fegyverhordozóm pedig a biciklim volt.
Egy óráig lopakodtam, hogy a közelükbe férkőzzek. Misem természetesebb annál, minthogy ha közel megyek a madarakhoz, azonnal elrepülnek :).Nem mondom, hogy nagy sikerrel jártam. Ráadásul ehhez teleobjektív kellene, én meg a 105 mm-es makróval próbálkoztam. Egyébként kiválóan teljesített, mert legalább éles képet lehet vele csinálni. De a sirály szeméből a csipát nem tudom vele kiszedni, az biztos, ahhoz minimum egy bénító injekcióval kellene lábon lőni a madarat, hogy ne tudjon megszökni :)
A makrós Sigma attól még a szelermem marad, örökkön örökké. 

Ímhol a képriport a sirályok egy vasárnap délutánjáról. Azé' elég jó életük van.... most még. De nemsokára befagy a seggük nekik is :)



És ilyen az amikor észreveszik hogy megmozdítom a szempillámat, az egyikük biztos hogy észreveszi, azonnal riadóztatja a  többieket, és lelépnek, mint k*rva a díványról:


Mikor a sirályok már felborzolták az idegrendszeremet, átmentem egy másik helyszínre.
Számomra nagyon különleges hely ez. Szegeden a Sárgánál (ezt most ne is firtassuk, hogy mitől sárga) van egy régi elhagyott gőzhajó. De nem tudtam közel menni hozzá, ezért csak egy ilyen lesifotót tudtam produkálni. Belelógott egy kék kerítés, de direkt :) Hozzáteszem, hogy a kerítés túloldalán épp két hajléktalan töltötte délutáni sziesztáját a bokorban, szóval kicsit féltem, de nem ébredtek fel az exponálásra, és túléltem, hazaértem, minden oké :)
Azóta kiderült, hogy a hajó neve Szőke Tisza, és egy időben diszkóhajóként is működött. most meg csak eszi a rozsda. Kár érte... :(
Találtunk róla egy videót is, mióta ezt láttam, azóta méginkább a szivem csücske lett ez a a kis ladik.
http://www.youtube.com/watch?v=rfRpmUe0QOU&feature=player_embedded


És hazafelé egy biciklis nyárvégi bícshangulat. Nem tudom, kié a bicikli, nem loptam el őket, nekem is van sajátom szerencsére, ami bár nem egy csúcsmobil, de kezd az életem része lenni.










0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Képtelen leképek Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger